سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

سارا مامانش رو میزنه

1391/4/27 1:50
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

گل من امشب خیلی غر میزدی بغلت کردم که اروم بشی تو هم موهای من رو گرفته بودی تو دستت و محکم می کشیدی انقدر سفت گرفته بودی که نمی شد از دستت جدا کرد تازه مامان کلی دردش اومد.یه کار دیگم که کردی امروز بلندت کردم باد گلو بزنی ولی روی خودت و من بالا اوردی اونم کلی تازه روی موهای منم بالا اوردی فکر کنم از موهای مامان بدت میاد که یا روش بالا میاری یا می کشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی ِ گلشید
27 تیر 91 14:02
ای جانم ... لشید هم زیاد از این کارا میکنه... دستش به هرچی گیر میکنه ، با تمام انرژی میکشه... موهام .... گردنبندم .... عینکم....
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 تیر 91 17:58
سلام عزیزم سارا جونم نکن این کارارو مامان غصه میخوره فکر میکنه بهش میزنی.بچه خیلی ندیده نمیدونه داری باهاش بازی میکنی. ممنون از لطفت.بهم بگو چطور وبلاگمو به همه معرفی کنم
مامی ِ گلشید
27 تیر 91 18:44
چشم خانومی ... حتما عکس میذارم ... چون این کار یخوردی وقت گیره، تا الان طول کشیده
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
29 تیر 91 1:08
سلام کجایی؟ خبری ازت نیست نی نی خوبه؟
مامان یاس
29 تیر 91 13:04
همه نی نی ها علاقه عجیبی به کشیدن مو دارن . علت چیه؟خدا میدونه
مامان یاس
29 تیر 91 13:05
راستی مامانی به ما سر بزن عکسای اولین مسافرت یاسی رو گذاشتم بوس بوس
نایسل
29 تیر 91 21:53
خوب میشه گلم نگران نباش
نایسل خانم
30 تیر 91 20:23
حالش بهتره؟