سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

گل من دکتر میره

1391/4/26 16:42
نویسنده : مامانی
179 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم دیروز بعد از ظهر خیلی گریه کردی کلی هم اذیت کردی به عمه زنگ زدم ببریمت دکتر .بردیم دکتر وزنت کرد.ماشالا وزنت خوب بود 4800 شده بودی.گفت ریه هات عفونت کرده وبرات شربت داد.عزیز من دختر گلم برات دکتر قطره هم داد.من خیلی ناراحت بودم که گلم مریض شده.بعد رفتیم خونه عمه نفیسه.شام هم اونجا بودیم اخر شب اومدیم خونه.شما داروهات رو خوردی و بیهوش افتادی.عزیزم دیشب هوا ابری بود و بارون اومد.هوا خیلی خنک بود.تا الان کولر رو روشن نکردم.به زور بیدارت کردم شیر خوردی.جات رو عوض کردم.لباسات رو عوض کردم خوابیدی.شاید فردا بریم عروسی پسر دوست مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نایسل
26 تیر 91 18:24
آخی بمیرم براش طفلکی چقدر مریض میشه.... عکسش و نگاااااااااا هه
مامان بنیتا
26 تیر 91 18:58
اخه برای چی عفونت کرده مامانی مواظب نینی باش
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 تیر 91 18:01
سلام اخی طفلک مواظبش باش اشکالی نداره خوب میشه جوش نکن.