سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

چند وقت دوری از وبلاگ

1393/10/12 21:19
نویسنده : مامانی
495 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام.مامانی شرمنده چند وقته هیچی برات ننوشتم.چون اینترنت نداریم الانم از خونه مامانی مینویسم.امروز رفته بودیم نمایشگاه لوستر خیلی شلوغ بود ولی لوسترای جالبی داشت.عزیز دلم از این چند وقته بنویسم.بعد از عاشورا پروژه بای پوشک داشتیم.خیلی سخت بود ولی در نبردی جانانه موفق شدیم.این روزا خیلی بهانه گیر شدی چون میگی حوصلم سر میره.یه چیز جالب خال گردن بابا رو دیدی میپرسیدی بابا این چی داره.بابا گفت گوشت بعد گفتی سبزی هم داره .....هههههههه.این روزا از خیلی چیزا سر در میاری ماشالله برای خودت خانمی شدی.حرفایی میزنی که ادم شاخ در میاره.این چند وقت اخیر با مریضی دست و پنجه نرم کردیم.شما اول سرما خوردی بعد تب و اسهال.خدا کنه همیشه سلامت باشی چون وقتی مریضی دنیای من ویرونه.عزیز دلم خیلی دوست دارم.راستی سپیده دختر عموی بابا ازدواج کرد.انشالله مبارکشون باشه.عممو حاج علی هم بعد از ماه صفر برای شب یلدا دعوتمون کرد.هفته قبلم دوباره خونه عمو حاج علی تولد فرشته بودیم.عاشق غصه شنگول و منگولی .برات جایزه سر سره و چند تا عروسک خریدیم.خاله نرگس مامان اریا به اتاق تو میگه خانه اسباب بازی ساختمون.عزیزم باب اسفنجی هم دوست داری.سوره کوثررو هم یاد گرفتی .مدامم صلوات میفرستی.دوست دارم بببببببببببببببببببببببوووووسسس

پسندها (1)

نظرات (0)