سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 15 روز سن داره

دخمل کوچولو

شنبه دخملی

1393/7/5 20:42
نویسنده : مامانی
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.گل من امروز بیدار شدی گفتی بیا دستم رو بگیر بلند بشم ولی بعد خودت پا شدی .صبحونه خوردی منم یه کم خونه رو جمع و جو کردم.ناهار گرم کردم نخوردی هی جیغ می زدی و گریه می کردی،منم دو تا زدم روپات اخر سر ارومتر شدی کارات رو کردم.رفتیم برات خوراکی خریدم،بردمت مهد،تا رسیدیم گفتن زنگ زدیم بهتون بگیم مربی امروز نمیاد .تو شروع کردی بازی کردن تو کلاسا میرفتی وخوشت اومده بود میگفتی مامان برو خونه من میمونم.بالاخره راضیت کردیم اومدی رفتیم پارک یه کم بازی کردیم نشستیم ابمیوه وکیک وچوب شور خوردی.اومدیم خونه.بازی کردی منم کارای خونه روکردم.تاب بازی هم کردی.تا بابا اومد.بعد بازی کردی شام خوردیم.الانم داری با گوشی بابا بازی می کنی.دوست دارم عشقم.بببببببووووووسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)