سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

پدر و مادر تازه کار نگران

1391/4/10 15:47
نویسنده : مامانی
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.امروز صبح که بیدار شدم دیدم رنگت خیلی زرد شده با گریه به بابایی گفتم.قرار شد اول ببریمت کنترل قد و وزن و بعد ازمایشگاه.رفتیم کنترل قد وزن امروز که 20 روزه خدا تو رو به ما هدیه کرده قدت 55 شده وزنت 3500و دور سرت 36 بعد بابا رفت دندون پزشکی و اومد دنبال ما ما رو برد دکتر گیاهی.دکتر به من گفت چهداروهایی بخورم ووقتی دید همه داروها رو استفاده کردم گفت گوشت رو حجامت می کنه بردنت اتاق حجامت من و بابا رو بیرون کردن ولی دیدم اوردنت و گفتن حجامت نمی کنن انگار تر سیده بودن.من و بابا بردیمت ازمایش تا جواب حاضر بشه اومدیم خونه وسایل لازم برای بستری شدن توی بیمارستان رو جمع کردیم ساکمون رو بستیمو راه افتادیم بابا رفت جواب ازمایش رو گرفت و خندون بر گشت گفت بریم خونه جواب ازمایشت 10.3 بود و نیازی به بستری نبود.بابا مهتابی خریدو اومد خونه روی ننوی شما وصلکرد شما رو با لباس کم زیر نور مهتابی خوابوندیم به امید اینکه خدا کمک کنه و شما زود زود خوب بشی. امین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مریم\ننه حسام\
11 تیر 91 1:10
سلام چه کار می کنی با بچه داری اونم دست تنها؟ انشالله که بهتر بشه خیلی مراقبش باش.هروقت کار داشتی بهم زنگ بزن راستی رمزتو برام اس ام اس کن.
مامان دخملی
11 تیر 91 2:22
سلام بهش ترنجبین میدی ؟ شیر خودت و اصلا نده شیر خشک بده بهش اگه زمستون بود آب لیمو شیرین هم خوب بود
نایسل
11 تیر 91 21:56
آخی عزیز دلمالهی حالش خوب بشه اینقدر کوچولو طفلی