سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

خاطرات چند روز دخملی

1391/4/12 11:52
نویسنده : مامانی
133 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم جمعه از قم اومدیم.رفتیم خونه عمه نفیسه بعد اومدیم خونه.خونه کلی کثیف بود و منم کلی خسته. شنبه صبح که بیدار شدیم اصلا حال نداشتی و من کلی گریه کردم بردیم دکتر و ازمایش که خدا رو شکر زردیت بالا نرفته بود برای شما مهتابی نصب کردیم و بابا کلی عکس از گل دخملش گرفت.شنبه بعد از ظهر عمه امیرحسین سپیده زنعمو معصومه خانم و محمد امین اومدن خونمون.عمه کیک برنج اورد خوردیم.بعد یه کم دیگه کار کردم.دیروزم فریده و فرشته اومدن.دیروز همه تلفن میزدن و حالت رو می پرسیدن دیروزم من رو ترسوندی مدام که شیر می خوردی بالا می اوردی مامان سادات میگفت به خاطر ماهی که من خورده بودم شما سردیت کرده.دیشب تا صبح بی هوش افتاده بودی فهمیدم حال نداری.امروزم به زور بهت شیر دادم و الان لالا کردی زیر نور مهتابی.منم دیروز کلی کار کردم ولی الان بدن درد دارم.بوس گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاس
13 تیر 91 1:04
خسته نباشی مامانی. اولش خیلی سخته ایشالا کمی بزرگتر بشه راحتتر میشی. خدا نی نی خوشگلمون رو حفظ کنه. دوستتون دارم
مامان فاطمه
13 تیر 91 17:04
نگران نباش عزیزم . مرتب دست و صورتش رو با عرق کاسنی بشور. انشاالله خوب میشه.
مامان فاطمه حسنا
13 تیر 91 20:06
سلام عزیزم. ما هم واقعاً نگرانیم. امیدوارم که تا امروز خیلی بهتر شده باشه. نمی دونم چقدر صحت داره اما یکی از همکارام میگه اگه بچه 24 ساعت کامل شیر مادر رو نخوره زردیش خوب می شه. ظاهراً ربطی نداره اما میگه که بارها امتحان کرده. راستی ... من شکر سرخ هم می خوردم با شیر روی بچه اثر داشت و البته می گفتن به بچه هم بدم بخوره که من این کارو نکردم. آرزوی ما سلامتی کامل و هر چه زودتره گل دختره