سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

13 روز تا تولد دخملی

1391/3/9 10:26
نویسنده : مامانی
166 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام.خوبی دخملی؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه خبرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جیگر طلا دیروز دوست مامان خاله مهشید اومد خونمون.خیلی خوش گذشت.بعد از اینکه خاله رفت ما هم رفتیم خونه معصومه خانم دختر عمه بابایی چون نذری سمنو داشتن رفتیم سمنو هم زدیم و برای همه دعا کردیم.هر کی عکس سونو دخملی رو دیده بود می گفت چقدر شبیه باباشه.منم کلی ذوق می کردم.دیشب سمنوی عمو ها و مامانی رو اوردیم خونمون تا بهشون بدیم سمنوی عموی بابایی رو هم دادیم.گلم این روزا خبرای خوب زیاد میرسه و امیدوارم زودتر این 13 روز تموم بشه و همه خبر تولد گلم رو بشنون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دخملی
9 خرداد 91 12:48
ای جانم
نایسل
9 خرداد 91 13:38
ای جون دلمممم آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییی ایشالا صحیح سالم دنیا بیاد وایییییییییی پلم منم هوس سمنو کردم
نایسل
9 خرداد 91 13:43
خدا نکنه عجیج دلم فوقش چشای بچم سبز میشه
نایسل
9 خرداد 91 13:44
ولی من عاشقششممممم علیرضا نخرید برام برای سفره هفت سین گرفت بعد مزه رب انار میداد
شیرین عسل
9 خرداد 91 19:26
سلام خوبی اخه دکتر گفت الان زوده بعدا خودت اذیت میشی جقدر دیر میگذره پس کی به دنیا میاد
مامی ِ گلشید
10 خرداد 91 2:24
وای خدای من.... شمارش معکوسه!!!!! خیلی هیجان انگیزه..... من هم باورم نمیشه که تا حدود 2 هفته دیگه، گلبرگم رو می تونم بغل کنم.... بی صبرانه دارم روزها و ساعت ها و لحظه هارو میشمارم..... با آرزوی سلامتی و شادی برای همه ی نی نی ها و مامان و بابا های چشم انتظـــــــــــار...
مامی ِ گلشید
10 خرداد 91 2:26
راستی یادم رفت بگم که: ممنونم که دوباره بهم سر زدی و آدرس وبلاگت رو برام گذاشتی... خوشحال شدم عزیزم...
شیرین عسل
10 خرداد 91 12:24
سلام خوبی دخملت چه طوره معلوم نیست بستگی به کار اقامون داره