سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

12روز تا تولد دخملی

1391/3/10 12:42
نویسنده : مامانی
138 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم.امروز از صبح که بیدار شدم کلی کار کردم.گل دخملم 12 روز دیگه تو میایی و زندگی مامان و بابا رو شیرین تر می کنی.دیشب عزیزم با بابا رفتیم یه تخم مرغ شانسی خریدیم.یه پسر کوچولو بود می گفت مامان این خانمه برای کی خریده این رو.ما مانش من رو صدا کرد و پرسید گفتم برای یه نی نی خریدم وقتی اوردیم خونه با بابایی زود بازش کردیم توش یه موتور بود.خودت که شیطونی تخم مرغ شانسیت هم پسرونست خیلی جالب و هیجان انگیز بود .صبح رفتم یه کم خرید کردم برای خونه حالا باید برم خونه رو تمیز کنم چون مامان جون بابا بزرگ و دایی وزندایی وخاله سحر دارن میان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دخملی
10 خرداد 91 13:06
خوش به حالت
مامان دخملی
10 خرداد 91 13:19
مرسی خاله مهربونی من و پریناز هم همین طور دوست جونی یه کم سرم شلوغه پدرشوهری اومده بعد دایی مامانم از آمریکا اومده یه کم کارای خونه رو دارم انجام میدم