سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

درد دلهایی با نی نی

1391/1/29 14:46
نویسنده : مامانی
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخملم.خوبی جیگریه مامان؟امروز خیلی حوصلم سر رفتهنگران.دوست دارم زود زود این روزا بگذره و گل دخملم بیاد و مامان رو از تنهایی در بیاره.مژهگل من از من بی تاب تر فاطمه جونه تازه همش سفارش دخمل گلم رو میکنه که مواظبش باشم.دیشب می گفتش تا کی باید صبر کنه و خسته شده بود.دیشب بابایی تا دیر وقت برنامه می نوشت من توی اتاق خوابم برده بودولی چون لامپ روشن بود سرم درد گرفته بودآخ.امروزم احساس می کنم کسلمخمیازه.شاید به خاطر هوا باشه.اخه هوا ابری و گرفته هست ولی اگه بارون بیاد خیلی خوب میشهاز خود راضی.راستی دیشب بابا باطری خرید اسباب بازیهات رو روشن کردیم ادم اهنی که مامانی داده بود و یادگار بابای بابایی بود کار نکردناراحت بابا ناراحت شد تازه یه چیز یواشکی می خواست بازش کنه ببینه توش چیه ولی من به دادش رسیدم و از دست بابایی نجاتش دادمنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)