سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دخمل کوچولو

نظرات (8)

خاله سحر
14 آذر 91 0:39
ای جانم الاهی دورت بگردم.بخدا دلم ضعف رفت براش.انقدر خوشجلو بامزس ننه خوشجل من.بوووووووووووووووووووس
خاله سحر
14 آذر 91 2:27
مامان سارا کوچولو یه اسفند برای خوشجل من دود کن الاهی فداش بشم که یاد گرفته بچرخه.قربونت برم که داری کمک میکنی لوازمو جم کنی.یه بوس گنده برای عسلم.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
خاله سحر
14 آذر 91 2:30
قربونت برم که همش حواست میره به دوربین.هر حالتی باشی باید دوربینو نگاه کنی.نمکی من.بووووووووووووووووووووووووووووس.افرین به دخمل باهوشم.
خاله مهشید
14 آذر 91 13:35
سلام جیگر بانمک. من مثل این خاله سحرت نیستم که اینطوری قربون صدقه برم ها!! من میام خونه تون از نزدیک لپت رو میکشم به مامانت بگو موهات رو هی کوتاه کنه که موهای دخترمون پرپشت بشه. از حالا موهات هی بلند بشه خدای نکرده کچل میشی اسفند هم که مامانت باید هی برات دود کنه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
14 آذر 91 15:48
هزار ماشالله هر روز با نمک تر از دیروز. راستی الهام جان به حسام رای دادی؟
نی نی های 91 ای
14 آذر 91 16:12
سارا جون به جمعمون اضافه شد...
خاله سحر
14 آذر 91 23:13
جیجرم خوشبحال خاله مهشید که نزدیکه میاد پیشت.کاش منم نزدیک بودم فدات شم.من اگر جای خاله مهشید بودم هرروز میومدم پیشت.بوووووووووووووووووووووووووووووس.


خاله من شما رو بیشتر از خاله مهشید میبینم.بیا خونمون پیشم بمون.بوووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسس
راحله مامان احسان
18 آذر 91 21:32
الهی ماشالله چه بزرگ شده گل دخترت ببوسیدش


مرسی خاله جون