سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

قلتیدن سارا کوچولو

1391/7/4 23:40
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم امروز ساعت 5:30 بود که دیدم صدای گریت میاد.سریع اومدم پیشت دیدم قلت خوردی و دمر روی زمین افتادی.از قلتیدنت هم خوشحال شدم و هم ناراحت.ناراحت از اینکه گریه می کردی و منتظر بودی تا کمکت کنم.در ضمن خیلی نگرانم.نکنه دمر بیوفتی و من نفهمم.بابا خیلی خوشحال شد وقتی فهمید قلت خوردی وقتی اومد خونه برات کادو گرفته بود که عکسش رو می ذارم برات.شیرینی هم خریده بود.دوست دارم عشق من.مدام امروز سعی می کردی به بغل خم بشی ولی دور 180 درجه می زدی.دوست دارم نفسم.بابا که اومد کلی برای بابا دلبری کردی.الان خوابیده بودی ولی از صدای تلویزیون بیدار شدی. استی امروز خودت روکپیف کردی و ناچار شدم حمام ببرمت.عزیز دلم امروز با من پای کامپیوتر نشستی و فیلم دیدی.الانم در حال خواب و بیداری هستی دوست دارم عمرم.گل من راستی امروز نینیسر عمه بابا بهار جون به دنیا اومد.بهار جون تولدت مبارک.بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)