سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

خاطرات چند روز دخملی

1391/4/24 16:21
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام

دوشنبه:ما منتظر بابا بودیم تا بیاد بریم خونه مامان سادات.گوشی بابا خاموش بود.بابا که اومد من سریع داشتم کارای دخمل گلم رو انجام می دادم که عمه با زنعمو سمیه اومدن.زنعمو سوغاتی مکه شما رو اورد.بعد دخملم کاری کرد که مامان دوباره ماشین لباسشویی دختر گلش رو روشن کنه.بابا خیلی عجله داشت می خواست ما رو بذاره و زودی برگرده.بالاخره بعد از کلی ماجرا راه افتادیم.بابا گفت شام نمی مونه منم زنگ زدم به مامان سادات تا شام برای بابا بذاره که بیاره خونه.وقتی رسیدیم قم همه جز خاله تو حیاط بودن و منتظر ما.بابا شربت و شیرینی خورد و بعد راه افتاد.زندایی بردت تو خونه.خاله فکر کرده بود بچه همسایه هستی و اصلا نشناخته بودهمه می گفتن کلی تغییر کردی.

سه شنبه:دختر گلم حمام رفت بعد من با خاله سحر رفتیم چادرو شال خریدیم و برای تولد بابا کیف و عطر دخترم رو هم پیش مامان سادات گذاشتیم

چهارشنبه:مامان سادات جلسه قران داشت.روضه حضرت رقیه(س)برای سلامتی سارا جونم خوندن.با دخترم خونه خاله خدیجه هم رفتیم. تولد بابای مهربونت بودگلم

پنجشنبه:دخترم حمام رفت.همسایه مامان سادات به منو گلم سر زد.مامان جون من از مکه اومده بود بعد از ظهر رفتیم دیدنی مامان جون و سوغاتی گرفتیم.برای دخملم یه پیرهن خوشمل بود.بعد رفتیم خونه عمو علی من مهمونی دوره ای زنونه.بعد برگشتیم خونه و یه کم بعد بابا اومد.بابا کلی دلش برات تنگ شده بود.عکست رو بک گراند لبتاپش گذاشته بود.شام خوردیم.اومدیم تهران.خاله سحر کلی ناراحت بود و بغض کرده بود.شب تا صبح نخوابیدی.کار جدید یاد گرفته بودی موهات توی دستت بود.سرت رو حرکت میدادی.از بس محکم گرفته بودی و سرت رو تکون میدادی دردت می گرفت و گریه می کردی.

جمعه:ساعت11 بیدار شدیم.قرار بود بریم خونه عمو جواد.کارامون رو کردیم رفتیم.مامانی هم اونجا بود.بعد همه رفتیم هایپر استار.برگشتیم خونه عمو ناهار خوردیم.شام هم موندیم وبعد از شام اومدیم خونه.

امروز هم شنبه هست شما از صبح بیدار میشی میخوابی.این دومین باره که این مطالب رو می نویسم.اخه یه سری تموم شده بود که برق رفت.دوست دارم عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 تیر 91 18:06
به شهر ما خوش اومدی نیناس من