سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

دخمل کوچولو

مامان مریض میشه

1391/1/27 13:18
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان سلام ماچ

دیشب مامان خیلی ترسید.پهلوم شدیدا درد گرفت.احساس کردم نمی تونم نفس بکشم.بابا با عمه صحبت کرد. عمه می گفت شاید نی نی داره به دنیا میاد. خودم دعا می کردم این جور نباشه. حسابی ترسیده بودم ولی یه کم بعد بهتر شدمناراحت.با مامان جون که صحبت کردم گفت نینی اذیت شده به خاطر همین اینجوری اعتراض کرده.اخه چند روز مامان مدام کار می کرد.تازه دیروزم تا بابایی بیاد خونه همه خونه رو تمیز کرد.اوهبابایی هم صبح که بیدار شده بود چشمش ورم کرده بود و قرمز شده بود. نمیدونم چرا ؟الانم خبر ندارم بهتر شده یا نه؟خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسینی
17 اردیبهشت 91 23:16
سلام . وبلاک خوبی دارید . واسه زبان دوم کودکتان زبان انگلیسی به وبلاک سر بزنید