سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

دخمل کوچولو

16 روز تا تولد دخملی

1391/3/6 11:12
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل قشنگم.چطوری گلم.امروز دلم می خواست بیشتر بخوابم ولی طبقه بالاییمون بنایی دارن از صبح زود دارن همه جا رو می کنن و نمیذارن بخوابیم.گل دخملم 16 روز دیگه تا تولدت باقی مونده.از من بیشتر فکر می کنم بابایی ذوق داره .دیروز حالم زیاد خوب نبود یعنی بیشتر بهانه می گرفتم.بابایی با هر ناراحتی من می گفت وقتشه.بریم بیمارستان و این من رو سر حال تر می کرد.میدونم خیلی دوست داره ولی به روی خودش نمیاره.یه چیز دیگه بابایی می گفت از بچه گی عاشق اسم سارا بوده و حالا که قراره اسمت سارا بشه خیلی راضی و خوشحاله.منم اسمت رو دوست دارم.16 روز دیگه باید صبر کنیم تا گل دخمل بیاد تو دنیای ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
6 خرداد 91 13:51
اخیییییییییی عشقم دیگه چیزییییییی نمونده میسییییییییییییییییییییی من کامپیوتر میخونم مهندسی ترم اخرم
مامان دخملی
6 خرداد 91 14:49
وای مامانی خوش بحالتون ما ۳۴ روز دیگه باید صبر کنیم