سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دخمل کوچولو

خبر داغ داغ خبر خوب

1391/11/11 23:50
نویسنده : مامانی
178 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم امروز بعد از مدتها مریضی من و ناراحتی بهش یه خبر خوببببببببببببب رسید.دایی جونم وزندایی جونم امروز جواب ازمایششون رو گرفتن و دارن نی نی دار میشن.مامانم عمه میشه.منم خوشحالم اخه خونه مامان ساداتم هم همبازی پیدا می کنم.فقط مامانم ازم قول گرفت و گفت سارا جونم دختر خوبی باشششش نی نی دایی رو اذیت نکنیا.منم گفتم چشم.از طرف بابا اینا هم نی نی عمو جونم نزدیک عید دنیا میاد و با من همبازی میشه.نی نی عمو م پسره.یعنی پسر عموم دنیا میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 بهمن 91 11:30
مبارکه عمه جونی
خاله سحر
13 بهمن 91 1:15
وااااااااااای چه اتفاق قشنگی.سارا کوچولو من دیگه وقتی میاد تنها نیس بین یه عالمه ادم بزرگ.یکی داره میاد که باهاش به زبون نینی صحبت کنه جیجر خاله.الاهی فدات بشم نفسم
خاله سحر
13 بهمن 91 1:16
جیجرم غصه نخوریا من تورو بیشترتر دوست دارم الاهی دورت بگردم.هیشکی سارای من نمیشه.بووووووووووووووووس
مامان علی
14 بهمن 91 0:01
مبارکه انشالله به سلامتی به دنیا بیاد
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
19 بهمن 91 15:42
بفرمایید مسابقه لطفا بی زحمت بیا به وبلاگ حسام کوچولو
مامان بنیتا
20 بهمن 91 22:38
مبارکه ایشالا همیشه خبرای خوب بشنوید
مامان بنیتا
25 بهمن 91 20:01
به سلامتی مبارکه ایشالا همیشه خوش خبر باشین
یاسمن
1 اسفند 91 14:38
سلام عزیزم. میای به تسنیم تو این وبلاگ رای بدی؟[بوسه] http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php کد 108 خیلی ممنون خاله[بوسه]