سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دخمل کوچولو

ما اومدیم با یه عالمه حرف

1391/12/7 13:28
نویسنده : مامانی
127 بازدید
اشتراک گذاری

سارا جونی من این پست رو خاله برات میذاره  چون اسباب کشی کردین و هنوز اینترنت ندارین

اول از همه اینکه سارا جونی یاد گرفته حرف بزنه عزیزددلم یادگرفتی لبای خومشلتو به هم فشار میدی و میگی باباتشویق دد هم بلد شدی میگی افرین گل دخملم ولی وقتی دد میری میخوابی عروسک من.بابا هم برای گل دخملش جایزه اسباب بازی و کتاب خرید.

دخمل من یادگرفته و سینه خیز میره جلودلقکهورااااااااااااااااا

جیجر خاله شکر خدا مریضیتم بهتر شدهنیشخند و بالاخره جابجا شدین خونه جدید مبارک.

دخمل من ٢جا عروسی رفته اول پسر دایی بابا که اونجا حسابی بهش خوش گذشته و بغل همه رفتی و دلبری کردی ولی اخرشب مامان تب و لرز کرد و منو مامان سادات اومدیم کمک مامان دومین عروسی هم پسر عموی مامان که اونجام حسابی خوش گذروندی و وقتی بغلت میگرفتیم خودتو تکون میدادی و میرقصیدی.

یه کار جدید دیگه که دخملم یاد گرفته پاهای کوشولوتو به یه جای بلند قلاب میکنی و سعی میکنی خودتو بلند کنی و اگر نتونی بلند بشی گریه میکنی تا یکی بلندت کنه جدیدا زورگو شدی جیجری من.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جون
8 اسفند 91 21:43
مامان دخملی
10 اسفند 91 1:47
مامان حسام کوچولو
11 اسفند 91 16:37
سلام نگرانتون بودم خدا رو شکر که خوب و خوشین. خونه نو هم مبارکه راستی چند بار هم زنگیدم گوشیت خاموش بود.
مامان حسام کوچولو
14 اسفند 91 14:54
به به چه قالب قشنگی مبارکه
مامان بنیتا
14 اسفند 91 17:31
سلام خدا روشکر که همه چی روبراهه وسارا جونم این همه کارای خوشگل یاد گرفته خونه جدیدتون هم مبارک
مامان حسام کوچولو
15 اسفند 91 17:18
پس چرا نمیایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟