سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دخمل کوچولو

روزگار ما

1391/11/11 17:10
نویسنده : مامانی
176 بازدید
اشتراک گذاری

عسل من سلام.این روزا روزای خیلی سخت و سر در گمیه.خدا کنه زود زود تموم بشه.من طاقت ناراحتیت رو ندارم گلم.احساس می کنم چند سال پیر تر شدم.قشنگم.همچنانمریضیت ادامه داره.چند روزه جیغ زدن یاد گرفتی.چند شب پیش دست میزدی وقتی لختی خوشت میاد سینه بزنی.امروز داروهات رو ریختی از دهنت بیرون منم بهت اخم کردم تو خوشت اومده بود و کلی خندیدی.قربون خنده هات برم.گلم دیگه دارم به سمت داروهای گیاهی کشیده میشم.می خوام ببرمت دکتر گیاهی.نمی دونم چرا خوب نمیشی.واقعا کلافه  و ناامیدم.خیلی هم خستم.دیروز تولد علی کوچولو بود.علی جون تو لدت مبارک.خونه عموی بابا براش تولد گرفتن ما هم رفتیم.منمچند روزه حسابی سرما خوردم.تو هم تا دیشب تب داشتی.عسسسسسسسسسسسسسلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللمممممممممممممممممممممممم زود زود خوب شو تا مکامان وبابا سر حال بشن.دوست دارم.خیلی دلم می خواد ببوسمت ولی نمی تونم گلمدلم لک زده برای بوسیدن و راحت بغل کردنت.ببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووسسسس  عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بنیتا
11 بهمن 91 21:57
امیدوارم زود خوب شی تا مامانی هم خوشحال بشه عزیزم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 بهمن 91 11:32
سلام الهام جان چطوری ؟سارا چطوره؟