سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

خاله سحر به دیدن سارا کوچولو اومد

1391/3/21 23:25
نویسنده : مامانی
137 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولو من امروز خاله به دیدنت اومد نمیدونی وقتی دیدمت چه حالی داشتم تو با اومدنت شادی رو به دل همه ما اوردی وقتی خبر بدنیا اومدنتو شنیدم از خوشحالی گریم گرفت حتی وقتی صدای گریتو از پشت تلفن شنیدمشما با اومدنت منو خاله کردی واقعا خوشحالم که خاله یه دختر ناز شدم.من یه دفتر خاطرات دارم که فقط خاطرات شیرین زندگیمو مینویسم و سارا کوچولو من یکی از شیرین ترین هاست که وارد دفترم شدشما بزرگترین هدیه خدا به ما هستی عزیزکمبووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
22 خرداد 91 2:01
خوش قدمم باشه سارا ی ناز
مامان یاس
22 خرداد 91 10:52
عزیزم خاله جونی تو چقدر با احساس و مهربونی ایشالا خدا سارا کوچولوی نانازی رو برای شما حفظ کنه.راستی از حال مامانی سارا حتما واسمون بنویس. دلمون واسش تنگ شده. ایشالا هردوتا شون سالم و شاد باشن