سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

سارا کوچولو شناسنامه میگیره

1391/3/22 10:52
نویسنده : مامانی
157 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولو من این چند روز که مامانی مریضه من این پست رو بجاش میذارم.دیروز که من اومدم مامان مریض بود ولی امروز خیلی بهتر شده.هورررررررررررررا.

خاله دیشب تا ساعت ٣ پیشت بود تا مامان یکم استراحت کنه ولی مامان جون تا صبح پیشت خوابید.از ساعت ٥ بیدار شدی و گریه کردی گرسنت شده بودوقتی شیرتو خوردی دوباره مثل فرشته ها خوابیدی.بابایی زنگ زد و گفت که شناسنامه فرشته کوچولوشو گرفته.مبارکت باشه سارا جان.بووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

لعیا
22 خرداد 91 11:10
ای جون دلم ! وای ! چه خوب که خانم خشگله شناسنامشو گرفت !
نایسل
22 خرداد 91 13:22
ای جان عزیزززززززززززز دلممم مبارکش باشه سارای ناز
مامانی
22 خرداد 91 13:27
مبارکش باشه
مامان دخملی
22 خرداد 91 16:32
سلام به سلامتی به مامان سارا سلام برسون
مامان فاطمه
22 خرداد 91 18:53
سلام عزيزم انشا الله كه بهتري ؛سارا جون خوبه ؟ميبوسمش مامان سارا جون انشاالله هر چه زودترخوب بشي و خودت بياي پستاتو بنويسي البته اگه وروجك بهت اجازه بده
مامان فاطمه حسنا
22 خرداد 91 18:59
مبارکه إن شاء الله صد و بیست ساله بشه
زن عمو فروغ
23 خرداد 91 0:41
سلام عزیزم تولدت مبارک فرشته ی کوچولو به دنیای بزرگترا خوش اومدی الهی که تو این دنیای بزرگ باشادی واسایش زیر سایه بابایی ومامان جونت زندگی کنی وخانم فاطمه زهرا نگه دارت باشه کم کم که بزرگتر بشی بیشتر با هم اشنا میشیم عزیزم روی ماهت رو میبوسم وبرات به اندازه ی تمام ستاره های اسمون ارزوی خوشبختی دارم
مامان یاس
23 خرداد 91 15:32
سلام خاله جونی .مامانی سارای خوشگل ما چطوره؟ لطفا چند تا تجربه من رو حتما بهشون بگو: اول اینکه جای بخیه ها رو موبه مو طبق دستور پزشک شستشو و با سشوار خشک کنه حتما بگو شستشوی زیاد با بتادین بجای اینکه خوب باشه حتی ممکنه بد باشه من این کارو کردم و بخیه هام باز شد و درد زیادی تحمل کردم. بعدشم بهشون بگو دوش آب سرد برای بخیه ها اصلا خوب نیست آب ولرم بهتره. فقط ریز به ریزه حرفای دکترشو بگو انجام بده من فکر میکردم حلا دو بار شستشو شد 4 بار هیچی نمیشه اما خیلی آسیب دیدم. سلامشون برسون. بگو دلمون واسش تنگ شده. دعا میکنم سالم باشن خودش و نی نی نازش