سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

داریم میریم بیمارستان

1391/3/20 5:19
نویسنده : مامانی
121 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم الان بیدار شدیم.نماز خوندیم.داریم کارامون رو می کنیم بریم بیمارستان.دیگه از استرس دیشب خبری نیست.یعنی به هیچی غیر از تو نمی خوام فکر کنم.فقط چند ساعت تا تولدت مونده.بیا برای همه اول به قول دوستمون مامان فاطمه حسنا ظهور اقاامام زمان (عج)دعا کنیم.برای همه ملتمسین دعا.دوستای وبلاگی.فامیل ها.اقوام واشناهامون وبرای هر کسی که به گردن ما حقی داره.امروز بلاخره بعد از 9 ماه انتظار می بینمت.بوووووسسسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاس
20 خرداد 91 7:13
سلام عزیزم.از ته دل دعا میکنم به راحتی و شادی امروز و همه روزهای زندگیت رو سپری کنی. در اولین فرصت بیا و واسمون خبرهای خوش نی نی خوشگله رو بگو. به خدا میسپارمت.
دخترعمو زهرا
20 خرداد 91 8:41
امیدوارم سه نفری تا اخر عمر کنار هم خوش باشید ساراجون از دور میبوسمت
مامان بنیتا
20 خرداد 91 9:50
سلام وای فکر کنم الان دیگه سارا کوچولو رو دیدی
مامان دخملی
20 خرداد 91 10:04
دوست خوبم زودی بیا دیر نکنی ما میخوایم سارا کوچولو رو ببینیم
مامان یاس
20 خرداد 91 10:48
چقدر دلم برات تنگ شده. یعنی الان در چه حالی هستی؟برات دعا کردم.زود بیا
لعیا
20 خرداد 91 11:56
سلام ! من هر روز به وبلاگتون سر می زنم ! همه نوشته هاتون رو می خونم ! من بی صبرانه منتظرم تا این گل خوشگل به دنیا بیاد ! من هوز به دنیا نیومده عاشقش شدم ! به من هم سری بزنید !
مامان فاطمه
20 خرداد 91 17:11
سلام عزيزم، حالا ديگه فكر كنم عزيزت رو بغل كرده باشي . قدم نو رسيده مبارك انشا الله از امروز كنار هم زندگي سه نفري رو با خوشحالي و تندرستي آغاز كرده باشيد. سارا جونو مي بوسم راستي عكس سارا جون يادت نره.
مامان فاطمه حسنا
20 خرداد 91 18:10
سلام عزیزم. از صمیم قلب تبریک می گم. من واقعا دلم برای هر دو تون تنگ شده. واقعاً یه صفا و صمیمیت خاصی دارین که من ندیده دوستون دارم و سارا کوچولو هم که جای خود داره بی صبرااااااننننننننننهههههههههه منتظر هر دوتون هستیم البته فکر کنم اینقدر مشغولید که حالا حالا ها یاد ما نیفتید از لطفتون و دعاتونم ممنونم آرزو می کنم سال های سال با سلامتی و شادی زیر سایه آقا امام زمان (عج) باشید
مامان فاطمه حسنا
20 خرداد 91 18:42
پس چی شد ما طاقتمون تموم شده
نایسل
20 خرداد 91 18:42
قربونت برم وای اومدم برات ارزوی خوب کنم دیدمش کلی ذوق کردم واییییییییییییییی