سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

دکتر هفتگی

1391/3/10 14:38
نویسنده : مامانی
134 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخملم می خوایم امروز بریم دکتر تا وضع دخملیم رو چک کنه.عزیزم احساس می کنم خستم اخه یه خورده کار کردم.جیگرم خدا کنه خانم احمدی منشی دکتر قبول کنه ما رو زود بفرسته تو تا اگه مامان جون اینا اومدن زودتر پشت در نمونن اخه بهشون نگفتم نوبت دکتر دارم گفتم شاید نیان.راستی اردک بابایی هم امروز مرده بود.یکی از ماهی های اکواریومم به شدت زخمی شده فکرکنم ماهی های دیگه گشنشون بوده بهش حمله کردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب کوچولو
10 خرداد 91 15:32
سلام خاله به وب من و خواهرم هم سر بزنید
مامی ِ گلشید
10 خرداد 91 16:17
سلام عزیزم.... دکتر گفته که از 22 تا 28 خرداد باید منتظر باشیم... البته هنوز مشخص نکرده که گلبرگم طبیعی می تونه به دنیا بیاد یا باید با سزارین باشه... هفته ی دیگه واسه ویزیت هفتگیم برم، احتمالا اینو مشخص میکنه....... ولی ظاهرا تاریخ بدنیا اومدن دخملامون خیلی به هم نزدیکه.... خیلی خوشحالم...
نایسل
10 خرداد 91 16:50
آخی طفلی ماهییه طفلی اردکه
نایسل
10 خرداد 91 23:13
بوسسس