سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

این روزای دخملی

1393/2/14 16:24
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانمحبتاین روزا خیلی ماشالا مامانی شیطون و با نمک شدیزبانعزیز دلم تو عشق مامانیبغل

دختر نازم امروز هر جا میرفتم میومدی دنبالم و می گفتی مامان ییام یعنی سلام بعد می گفتیخوووبی

شیرین زبون من روز به روز شیرین تر و عسل تر میشی فدات شمبوسامروز از صبح که یبدار شدی بازی و شیطنت کردی الانم خوابیدی.منم حسابی کار کردم چشمکامروز بهت می گفتم سارا دست نزن به وسایل تو هم طوطی وار پشت سر من می گفتی مامان اهههههههههههه جیز دست نزن.دوست دارم شیرینی زندگیم.ساعت 7 صبح الارمی شدی برای بیداری بابا خواب بودی و خواب میدیدی گریه می کردی گریهبابا رو هم بیدار کردی تا دیر به محل کارش نرسهخواب آلود.امروز کلی با تلفن با مامان و وستات و خالت و بقیه به صورت خیالی حرف زدیتلفن.دیروزم من داشتم می خوابیدم گفتی مامان پاشو گفتم مامان خوابش میاد دیدم میگیامخ یعنی احمقخطا.دیشبم لبات رو به هم میمالیدی و می گفتی خاله سحر و به لبات دست میکشیدی منم فهمیدم که سحر برات رژ زدهبوس.فدات شم دوست دارم.بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان حسام کوچولو
3 خرداد 93 1:09