سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دخمل کوچولو

لحظاتی به یاد ماندنی

1392/10/29 2:34
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

گل ناز مامان یادم رفت بنویسم امروز توی اشپزخونه بودم که چهار دست و پا اومدی و شروع کردی بع بع کردن و در همون حال به من چسبیده بودی چقدر شیرینه ناز کردن تو دردونه دختر و چقدر شیرین برای من لحظات با تو بودن وقتی در رویای خود به اینده میروم و بزرگ شدن و قد کشیدنت را میبینم تمام شیرینی زندگی مرا می گیرد ولی برایم کابوس میشود انگاه که بیاندیشم روزی لحظه ای از تو گلم جدا شوم وغافل شوم که گلم هست همیشه حامیت هستم من به تو نیاز مندم تا حمایتت کنم عزیز من.بووووووووووووووووسسسس

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلشید و مامی
5 بهمن 92 8:48
سارا جونم من و گلشیدم همیشه به تو و مامان مهربونت سر میزنیم... ببخشید که کامنت نمیذاریم, ولی همیشه به یادتون هستیم و دوستتون داریم :-*