سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دخمل کوچولو

کارهای جدید دخملی

1392/10/29 2:28
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

عسل طلای مامان سلام.خوبی گل دخملم.اول از همه بگم ببخشید دیر به دیر اپ میشم و برات می نویسم چون ماشالا انقدر شیطون شدی که همه وقت مامانی رو می گیری دوم اینکه این مدت در گیر مریضی دخملی بودیم گل من از شنبه هفته قبل سرما خوردی بردمت دکتر بهت دارو داد داروهات رو دادم ولی هنوز کامل خوب نشدی و دیگه اینکه فکر می کنم می خوای دندون در بیاری چون اسهال گرفتی و پاهاتم شدیدا سوخته.عسل مامان برات بگم که پنجشنبه مهمونی دوره ای خونه عمه نفیسه بود صبحش رفتیم برات لباس خریدیم برای عیدتم لباس خریدیم ناهار خونه مامانی بودیم و شب برای مامانی موبایل خریدیم کلا تو برای خودت توی مراکز خرید قدم میزدی و لذت میبردی.جمعه هم خاله الهه اینا شام خونمون بودن واما امروز صبح که بیدار شدی شاد بودی بدنت رو ماساژو ورزش دادم تو هم کمر من رو ماساژ دادی و کلا هر کاری من می کردم تو هم انجام میدادی امروز یاد گرفتی و گفتی دیدی راستی برای اتاقت و پذیرایی استیکر خریدیم که عکساش رو بعدا می ذارم وقتی می خوای بگی بشین میگی می.امروز مصورت منو زخمی هم کردی خون اومد .بابا رو هم زدی که بابا دعوات کرد

برات حباب سازم خریدیم و با حبابا بازی می کردی عکس پو رو که حموم میکنه نشون می دی می گی ابببببب امروز همه تایدا رو خالی کردی وسط اشپز خونه.برات بغل تختت خونه با ملافه درست کردیم که بعدا عکسش رو میذارم.به عروسکاتم شدیدا علاقه داری و محکم بغلشون می کنی.امروز روز ولادت پیامبر اسلام و امام صادق (ع) هست که من این روز رو به تو دختر گلم و همه نی نی وبلاگی های عزیز و دوستای گلمون تبریک می گم.ایشالا با بهره گیری از زندگی این بزرگواران معصوم زندگی خوب سراسر سعادت و ارامش و شادی داشته باشی.مثل همیشه یادت نره مامان خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییلللیییییییییییییییییی دوست داره.بوووووووووووووووسسسسسسسسس نازگلکم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)