سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

دخمل کوچولو

اولین مسواک

1392/9/19 0:17
نویسنده : مامانی
181 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دردونه مامان سلام.گل من امشب اجازه دادی تا اولین مسواک زندگیت رو به دندونای خوشگلت بزنیم.بیشتر دوست داشتی بابا برات مسواک بزنه.گل من الان شاید 4 -5 دقیقه از اتمام مسواک زدنت گذشته.دختر قشنگم یاد گرفتی الکی گریه میکنی یه دستت رو روی یکی از چشمات میذاری و بعد صدای گریه در میاری.وقتی می خوای بشینیم پیشت میزنی روی زمین یا مبل و با سر اشاره می کنی که بشین.اسمت رو هم میگی دا.وقتی بهت میگم قشنگ مامان کیه میگی من.تو رو هم خوب میگی.وقتی میگم یک میگی دو میگم سه میگی دار میگم پنج میگی شیس وقتی میگم هفت میگی د ووقتی میگم نه میگی ده

یک=اک

دو=دو

سه=اااااااااااا

چهار=دار

پنج=ممم

شش=شسیس

هفت=دددد

هشت=ددددد

نه=نه

ده=ده

من و مامان سادات و مامانی=مامان

بابا و بابا داوود=بابا

عمو=عم

عمه=عمه

خاله=ددددددددددددددددحححححححححححرررر(به ابوالفضل شوهر خاله سحر میگی ابببببببببببزززززز)

دایی=دا

زندایی مریم=مممممم

غزل نیکا و عروسکات=نینی

باز کردن=با

بغل کردن=ببببببببب یا با

بله=ببببب یا یل

مو=مو

چشم=دشم

ابرو=ابو

سر=ددددددددددددررر

دست=دددددددددددددددد

پا=پا

غذا=به به

حمام و چیزایی که مربوط به اب هست=اب

مهر=مووووو

جیش=جیش

بوس=بو

جوجو=جو یا صداشون رو در میاری جیک جیک

صدای کلاغ=قاقا

مرد=اقا

ماست=ما

صدای ببعی=بع(ببعی میگه=بع بع     دنبه داری=نه پس چرا می گی=بع

صدای گاو=ما

وخیلی چیزای دیگه که من یادم نیست کلمات زیادی رویاد گرفتی و میگی و منظور خودت رو میرسونی گلم عزیزم امشب رفته بودی خونه نیکا یه کار خطر ناک کردی چوب بلز نیکا رو برداشته بودی و داشتی تو سر نیکا فرو می کردی که خاله دیده بود.عزیزم خیلی شیرینی و من خیلی دوست دارم  بببببببببببببببووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس قشنگ مامان

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسام كوچولو
26 آذر 92 0:19
امشب این خانه عجب حال و هوایی دارد. گپ زدن با در و دیوار صفایی دارد. همه رفتند از این خانه بجز غم ، باز این یار قدیمی چه وفایی دارد. پسرم داغدار مرگ دوستش شده دوستاي گلش ياري ش كنيد
مامان بنيتا
1 بهمن 92 18:53
براي شيرين زبون دوست داشتني خاله