سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دخمل کوچولو

روزانه دخملی

1392/3/6 15:51
نویسنده : مامانی
134 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه:امروز صبح وقتی بیدار شدم دیدم چشمای قشنگت رو باز کردی و داری از روی بالشتهایی که به عنوان محافظ دورت گذاشته بودم سینه خیز میرفتی.وقتی دیدی بیدار شدم خندیدی و اومدی سمت من.گلم وقتی خودت شیر می خوری به عروسکاتم میدی و از خودت صدای مچ مچ در میاری که داره میخوره.امروز بردمت خونه همسایه طبقه بالا که یه دختر به اسم نگین زهرا و یه پسر به اسم امیر حسین دارن.مامانشون عکاسه.کارتای تولد گلم رو دادم تا برامون چاپ کنه .امروز یه کم سرلاک خوردی.بچه ها که شیشه می خوردن تو می خواستی ازشون بگیری و خودت بخوری.اومدیم خونه از مامان نیکا همسایه بغلیمون یه کم شیر خشک گرفتم ببینم می خوری یا نه.وقتی شیر رو خوردی عق زدی.میری گلم در کمد دیواری رو باز می کنی و دست کوچیکت رو می بری تو کمد و انگشت خوشگلت رو میبری تو جای قفل پایینی کمد دیواری که سوراخه.عاشق اتاق خوابی و میری تو اتاق ما دستت رو به تخت میگیری می ایستی.گلم پرده اتاق خواب و پذیرایی رو کنار میزنی و می گی ددد واتوبان همت و ماشینا رو نگاه میکنی.امروز دالی موشه بازی کردی و من از خنده و بازیت بینهایت شاد بودم.بعد از ناهخار کلی گریه کردی خوابت میومد گلم.بالاخره بعد از کلی بازی چشم چشم دو ابرو خوابیدی.الان فرشته من تو خواب نازی و من می خوام برات گیفتای تولدت رو درست کنمک خوب بخواب نازدونه من.دوست دارم شیرینی زندگیم بببببببببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بنيتا
7 خرداد 92 17:47
ماماني حسابي در تداركات تولد سارا جوني پيشاپيش تبريك ميگم عزيزم
مامان حسام كوچولو
11 خرداد 92 16:46
سلام عزيزم ما با يك پست جديد از شيرين كارياي حسام كو چولو در خدمت شماييم بهمون سر بزنيد. ممنون