سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

روزانه عسل من

1391/8/20 11:09
نویسنده : مامانی
182 بازدید
اشتراک گذاری

چهار شنبه:گلم کل چهارشنبه رو استراحت کردیم و فیلم کرهای دیدیم.تو غذات رو نصفه خوردی که بقیهاش رو شب دادم خوردی.کلی دوست دارم عشق مامان

پنجشنبه:صبح زود رفتیم خونه ماملانی.بابا و مامانی رفتن دنبال یه سری از کارا.بعد بابا صبحونه خورد رفت شرکت .تو هم گل من کارت که فقط دلبری بود.یا بغل من بودی یا مامانی.بعد از ظهر که بابا اومد رفتیم با مامانی وسایل ترشی خریدیم.و بعد اومدیم خونمون.

جمعه:دوباره رفتیم خونه مامانی تا بابا به بقیه کارا رسیدگی کنه.ناهار خوردیم.رفتیم واوان با مامانی برگشتیم خونمون وبرات تولد 5 ماهگی گرفتیم.تو کلی بازی کردی و حرف زدی.گلم دیشب دیدم زبونت قرمزه.مامان سادات گفت از گرمی اینجوری شده.دوست دارم عشقم

شنبه:امروزم مامانی بابابا رفت .تو قبل از رفتنشون بیدار شدی و کلی بازی کردی بعد که رفتن خوابت میومد کلی غر زدی و گریه کردی تا خوابیدی.الانم خوابی گلم.قلت زدنات زیاد شده.فقط دستت زیر بدنت می مونه و نمی تونی در بیاری.راستی دیشب خاله سحر اینترنت گوشیش رو راه انداخت و اومده بود وبلاگت عکساترو دیده بود و کلی قربون صدقه ات رفته.دوست داشتنی من بینهایت دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 آبان 91 17:13
سلام چطوری؟خوبی؟خوش میگذره کم پیدایی؟زنگ زدم خونتون نبودی؟
گلشید
24 آبان 91 13:55
ماشالااااااااااااا فدات بشم خانوم گلم.... انقده خوردنی شدی سارا جونم مامان مهربون سارا جون، غذا چی بهش میدی؟ فرنی؟ از کی شروع کردی و چجوری میدی؟ روزی یه بار؟ راستی می خوام گوشای گلشیدو سوراخ کنم ولی می ترسم! سارا خیلی گریه کرد؟