سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

دخمل کوچولو

سارا جون مهمونی میره

1391/5/6 18:54
نویسنده : مامانی
227 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم چهار شنبه شب تا سحر با بابا نشستیم و شما هم بیدار بودی و نمی خوابیدی.سحری خوردیم البته من که روزه نمی گیرم به خاطر اینکه بابا تنها نباشه منم باهاش سحری می خورم.بعد از نماز خیلی خوابم میومد ولی تو بیدار بودی و تا ساعت 6:30 نخوابیدی ومنم به ناچار بیدار بودم.صبح که بیدار شدیم رفتیم خرید من لباس خریدم و برای گل دخملم گیره و تل خریدم.وای با تل انقدر ناز شدی نمی دونی.اومدیم خونه کارامون رو کردیم رفتیم قم.تو هم لباس بنفش تنت بود و تل بنفش زده بودی خیلی ناز شده بودی وقتی رسیدیم خونه مامان سادات مامان سادات کلی من رو دعوا کرد گفت سر بچه شله و فرو رفته تل رو برداشتم وسریع سرت برگشت حالت قبل  و جای تل از بین رفت.مامان سادات بردت حمام.افطاری خونه دایی هادی دعوت بودیم.رفتیم خونه دایی.کلی خوش گذشت.بعد اومدیم خونه مامان سادات.خاله سحر تا صبح نگهت داشت منم خوابیدم ولی بیچاره خاله جونی کلی اذیتش کردی.امروز صبح هم برگشتیم تا قبل از اذان تهران باشیم تا بابا بتونه روزه اش  رو بگیره.اومدیم تو و  بابا خوابیدین.منم شعله زرد درست کردم.کم بود.برای مامانی و عمه نفیسه گذاشتم تا بابا ببره.دوست دارم عشق مامان هوارتااااااااااااااااااااااااااااا.

راستی عشق من بازوت مثل دونه بزرگ ورم کرده و قرمز شده همه می گفتن جای واکسن بدو تولدته.که خودش رو دیر نشون می ده خیلی می ترسم گفتن شاید زخم بشه یا شاید عفونت کنه.خدا کنه به خیر بگذره.بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل خانم
6 مرداد 91 18:54
خیلی مراقب دخترت باش عزیز دلم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 مرداد 91 3:18
سلام اصلا نگران جای واکسنش نباش میگن اگر اینطور بشه یعنی تاثیر گذاشته و خوبم هست حسام تا سه ماهگیش همین طور بود.