سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دخمل کوچولو

مامان یه کم از کار هاش رو انجام داد

1391/2/19 15:59
نویسنده : مامانی
196 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.امروز کلی خسته شدیم.ارزو می کردم یکی باشه کمک کنه ولی هیچ کی نبودوفقط تو بودی و من.ببخشید امروز اذیت شدی.امروز تا حدودی اشپز خونه رو تمیز کردم.دیوارهاوکف واقعا مشکل بود.جارو کشیدم بعد ظرف شستم.خلاصه کلی خسته شدم.بالاخره پرده اتاق خواب رو هم شستم لباسایی رو که شسته بودم جمع کردم و رو تختی رو عوض کردم ولی خیلی مشکله توی ماه 9 باشی و دست تنها بخوای کار کنی ولی دیگه چیزی به اومدنت نمونده و باید کارام رو تموم کنم.بوووووسسسسماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سارا
19 اردیبهشت 91 16:04
سلام، ممنون متأسفانه نتونستم آدرس وبلاگتو پیدا کنم و منم لینکتون کنم، اگه باز اومدی آدرستو بزار لطفاً. انشالا نی نی گل شما هم به سلامتی به دنیا بیاد، برای فریز کردن خون بند نافش باید یه سری آزمایش توو هفته 36 بدی و نتیجه آزمایشو با کپی کارت ملی و شناسنامه خودت و همسرت ببری رویان(خیابان بنی هاشم). هزینه بستن قرارداد برای امسال 890 تومن هست. توضیحات کاملش اینجاست: http://www.rsct.ir/fa/index.php/blood_bank باز هر کمکی ازم برمیومد بگو دوستم.
نایسل
19 اردیبهشت 91 16:20