سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

دخمل کوچولو

درد دلهایی با نی نی

1391/2/12 14:19
نویسنده : مامانی
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم.این روزا حالم خیلی بد.سرما خوردگی خیلی اذیتم می کنه.می دونم تو هم اذیت می شی.ببخشید عسلم که اذیت می شی.من سعی می کنم مواظبت باشم.سرم به شدت درد می کنه.حال هیچ کاری رو ندارم.فقط می خوابم و به تو نی نی نازم فکر می کنم. خدا کنه همه چی زوذد زود بگذره و تو به خوبی و خوشی به دنیا بیای.وقتی مریضم فکرای عجیب میاد توی سرم و اضطراب می گیرم.برامون دعا کن برای خودت و من و بابایی.تا کنار هم زندگی خوبی داشته باشیم.می دونم بابا هم مثل من بی تاب دیدن تو گل نازم هستو می دونم خیلی دوست داره.این رو میشه از تو نگاهش خوند.وقتی بابا پیشمونه من خیلی به زندگی دلگرمم و دیگه اظطراب و ترس ندارم.امروز توی خواب و بیداری تو رو یه دختر ٢ ساله میدیدم که داری توی حیاط مامان جون بازی می کنی با اینکه چندثانیه بود ولی خیلی شیرین بود.دوست دارمقلبقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آجي مهديه
12 اردیبهشت 91 15:08
آخي نازي اول دعا ميكنم زود زود خوب بشي بعد هم آرزو دارم يه كوچولوي ناز و كوپولي و سالم به دنيا بياري به منم سر بزن خوشحال ميشم (•̮̮̃-̃)