سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

دخمل کوچولو

دلتنگی های مادرانه

1395/3/9 1:32
نویسنده : مامانی
303 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان سلام خیلی وقته سراغ وبلاگت نیومدم یه جورایی متروکه شده عزیز دلم شیرینم دختر قشنگم سارا جونمه هر روز که میگذره تو بزرگ و شیرین تر میشی و من وابسته تر به تو عشقم            دختر قشنگم تو هم خیلی به من وابسته ای نازنین من امروز برای اولین بار رفتی کلاس اسکیت که ظاهرا خوشت نیومد البته من کلاس بودم و نمیدونم چه جور بوده   الان تو خواب مازی این روزا خیلی بلبل زبونی و قشنگ حرف میزنی خیلی وقتا از اینکه دعوات کنم ناراحت وپشیمون میشم ولی چاره ای ندارم عزیز دلم صبحا که بیدار میشی کلی باید قربون صدقتذبرم بهت بگم عزیز مامان نفس مامان جیگر مامان خانوم مامان و.......... خیلی چیزای دیگه که تو هم با دستای کوچیکت منو بغل کنی وذوق کنی   هر کار بدی که انجام میدی می گی دختر بده بوده و اینکه دوباره مهد میرفتی که خچشت نیومد     وقتی میخوام اب بخورم میدویی لیوانو از دستم میگیری میگی اول من بعد میگی دهنی نبوده کسی مریض نبوده خیلی ناز حرف میزنی چند روز پیش به خاله سحر گفتی یه لقمه چپت میکنم دیشبم میگفتی عمرا  کلا بزرگتر از سنت حرف میزنی وقتی میریم   مسافرت به هتل ها میگی خونه جدید عاشق پیراهنی مخصوصا ازنوع عروس       ‌بچه با هوشی هستی و من خدا رو شکر میکنم که تو رو به من داد عزیز دلم خیلی دوستددارم خیلی وقتا به جای ر کلمات ل میگی مثلا چیزی که زیاد میگی کنترل هست که میگی کنتلل و اینکه تخم مرغ رو میگی توخوخوخ   خلاصه عشق من با تمام ذره ذره وجودم دوست دارم😘😘😘😘😘😘😘😘😘😚😚😚😚😚😚😚😋😋😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌼🌼🌼🌼💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋💋💋💋

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)