سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

دخمل کوچولو

عاشقانه های مادرانه

1392/6/26 17:50
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من.دختر گلم دیشب ساعت ٧ .٨ که مصادف بود با ٢٥ شهریور ٩٢ تو چهار پنج قدم راه رفتی و یه دنیا ذوق و شادی و کیف برای من و بابا به ارمغان اوردی.وقتی با پاهای قشنگت قدم بر می داشتی خیلی هیجان انگیز بود انقدر که نمی تونم توصبیفش کنم.قربون پاهات و قدمهای قشنگت برم گل من.عزیز مامان شیرین کاریات انقدر زیاد شده که نمی دونم چی بنویسم.گلمدستت رو می ذاری روی دهنت و با هر خندهای می خندی.خیلی وقتا مانند ما ادم بزرگا الکی می خندی و خودت می دونی فقط الکیه.عزیز مامان خودت وایمیستی و برای خودت دست میزنی.خودت قاشق به دست می گیری و غذا می خوری و بیشتر از اینکه بخوری می ریزی.عزیز شیرینم خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
26 شهریور 92 20:45
عزیز دلم چقدر بزرگ شده