سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

احوالات دخملی

1392/6/10 19:12
نویسنده : مامانی
147 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام.ماشالا این روزا خیلی شیرین و شیطون شدی و وقت هر کاری رو از مامان گرفتی اخه مامان هر روز باید خونه رو تمیز کنه.گل دختر مامان از زیر انداز بدش میاد و تو خونه راه میره به می خوره .بیشتر کیف می کنه از مبلا بره بالا و اونجا به بخوره.دیشب هم یه اتفاق جالب افتاد گل دخترم دلش میخواست خودش غذاش رو بخوره منم که مامان خوب گذاشتم هر کاری دوست داری بکنی تا اینکه غذا بخوری ولی دخترم دو دستی رفت تو ظرف غذا و دستای چربش رو به سرش مالید بعد از ظهر بعد از اتفاقی که صبح افتاده بود برده بودمت حمام.صبح هم اخه پنیر رو غالبی برداشتی گذاشتی توی دهنت و دستات رو مالیدی به سرت و سرت پنیری شد.شب مونده بودم چی کار کنم که بردمت دستشویی و توی روشویی فقط سرت رو شستم.عشق مامان عاشق دنباله بازی هستی .برات بگم چند شب پیش فکر کنم جمعه شب بود داشتیم مکی رفتیم سمت خونه مامانی که گل دختر داشت با لباش بازی می کرد و سر و صدای زیاد راه انداخته بود یه دفعه ساکت شد و چشماش رو بست طوری که نه صدایی داشت نه تکونی من و بابایی کلی ترسیدیم بابا می گفت ببین حالش خوبه خوابه چند بار تکونت دادم ولی خیلی کم تکون خوردی بابابا قلب و نفست رو چک کردیم و دیدیم دختر ما که عاشق خواب توی ماشینه به خواب عمیقی فرو رفته.عاشق گردگیری هستی و وقتی من دارم گردگیری می کنم جیغ می زنی تا دستمال رو بگیری.دیروز بابا داشت تو اتاقت برنامه می نوشت و منم طبق روال هر روز خونه رو تمیز می کردم دیدم خبری ازت نیست فقط یه صدای خش خش میاد اومدم تو اتاق خودمون دیدم وای اتاق بمب خورده در کمد دیواری رو باز کردی و همه کیف و کفشای من رو بیرون ریختی و بعد وایسادی و لباسام رو ریختی بیرون وبعد جعبه دستمال کاغذی رو برداشتی و همه دستمالا رو کشیدی بیرون و ریز کردی وقتی بابا اومد دیدت با خوشحالی یه تیکه دستمال به بابا دادی و خنده مرموزی کردی که کاریت نداشته باشیم.دستمال کاغذی بر می داری و میذاری به بینیت که داری یعنی تمیز می کنی.انگشتت رو روی بینیت می ذاری و یواش می گی هیس و گاهی اوقات می گی بیبیب ومثلا بوق می زنی.دوست داری وقتی غذا می خوری به من و بابا غذا بدی و هزاران کار شیرین دیگه که الان زیاد تو ذهنم نیست.کوچولوی من به مامان بیشتر فرصت بئده تا لحظه های شادمانه تو رو ثبت کنه حیف که نمیشه نوشت از شادی که با دیدنت به قلب و تنم هجوم میاره.دوست دارم زیباترین گل زندگیم.ببببببببببببببببببببببببووووووسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)