سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

مادرانه

1392/5/27 1:57
نویسنده : مامانی
167 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام.الان تو خواب نازی ناز گلکم و من به فکر توداشتم لباسات رو پهن می کردم و از بالکن به شهر نگاه می کردم و زیر اسمون شب گرفته شهر خدا رو شکر می کردم به خاطر وجود نازنینت و حس مادرانه من.انشالا خدا این مزه شیرین زندگی رو نصیب همه اونایی که دلشون فرزند می خواد بکنه.مزه خیلی شیرین......................امروز کلی کار کردیم و خونه رو تمیز کردیم عشق مامان دیروز رفتیم پارک چیتگر.امروز کلی کار کمکم کردی مبلا رو دستمال کشیدی و تمیز کردی و با یه دستمال و یه مبل ٢  ٣ ساعتی سر گرم بودی.امروز چند بار مامان رو ترسوندی یه بار از تخت افتادی و چند بار هم سرت رو این ور اون ور کوبیدی.عسلکم بیشتر مواظب خودت باش.نازنین دخترم خوب بخوابی و خوابای رنگی ببینی منم خیلی خستم  دوست دارم ارامش همیشگی زندگیم.ببببببببووووووووووسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بنيتا
27 مرداد 92 19:38
خسته نباشي ماماني مهربون و البته ساراي نازم كه اين همه كمك كرده مواظب خودتون باشين
مامان یاس
28 مرداد 92 0:54
گلشید و مامی
28 مرداد 92 17:21
من فرصت انجام هیچ کاری رو ندارم دیگه .... از وبلاگ نوشتن گرفته تا سر زدن به دوستای گلم و نی نی های قشنگشون .... خیلی سرم شلوغه .... شما هم همینطورید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان حسام كوچولو
30 مرداد 92 16:12
سلام به سارا خانم و مامانش كه اينقدر كم پيداست. باباجون خدا فقط بهت دختر داده. چرا براما اينقدر كلاس مي زاري سراغي ازمون نمي گيري. كي گفته آدم دختر دار با پسر دار حتي حرفم نزنه
مامان فاطمه حسنا
9 شهریور 92 20:13
سلام. امیدوارم که خوب و خوش باشید. از اینکه سر نمی زنم واقعا عذر می خوام. با کمال شرمندگی ... با تاخیر طولانی، تولد گل دخترمون مبارک