سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

دختر مستقل

1392/4/2 14:55
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری

گل من ازپنجشنبه شب بابابا تصمیم گرفتیم جدا بخوابونیمت چون توی اینترنت سرچ کردیم و دیدیم باید از یه سالگی جدا از ما بخوابی.برای من خیلی سخت بود جدایی از تو گلم.من بیشتر  از اینکه بخوابم تو اتاقت بودم  ولی عزیز دلم این به نفع خودته چون دیگه برات تاریکی و تنهایی بی معنی میشه.دوست دارم عشقم می دونم وقتی من پیشت نیستم خدای مهربون که همیشه حافظ ماست پیشته و فرشته ها برات لالایی می خونن عشقم.بببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه
6 تیر 92 14:21
سلام عزیزم دیگه به ما سر نمی زنی کار خیلی خوبی کردی .فاطمه الان پنج سالش شده و حاضر نیست از من جدا شه هر کاری می کنم تنها نمی خوابه.
مامان دخملی
7 تیر 92 22:39
سلام عزیز خاله خاله جونم شرمنده تولدت مبارک 120 ساله بشی
♥متین من♥
8 تیر 92 1:37
سلام دوست خوبم ببخشید میشه چند لحظه بیای وبم عکس پسرم ببینی در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه دوس داشتی بهش لطفا رای بده کد 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست ) یه دنیا ممنونم از لطفت ...
مامان بنيتا
8 تیر 92 13:03
مستقل شدن سارا خانوم مبارك من كه چون بنيتا شير ميخوره هنوز نتونستم جدا بخوابونمش