سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دخمل کوچولو

کارهای عشق مامان

1392/3/5 18:28
نویسنده : مامانی
132 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این روزا خیلی بامزه شدی

همه جا رو میگیری و میایستی.الانم به پاهای من اویزونی.چند وقتیه با خاله سحر از طریق اینترنت چت می کنیم و تا صفحه مانیتور زروشن میشه سریع میای سمتش.گل زندگیم امروز وقتی جارو برقی روشن کردم دنبال جارو چهاردستو پا میومدی.تا اخر سوار شدی.عزیزم وقتیس خوشحال میشی صورتت رو به صورتم نزدیک میکنی  و صورتم رو لیس میزنی به هوای بوس کردن قربون دهن خوشگلت برم.الان سوار روروئکی و داری اواز می خونی.ازت پرسیدم چند بار بابا ناصر کجاست و هر دفعه به در ورودی نگاه و با دست کوچولوت اشاره کردی که اونجاست.فدای هوشت بشم گل دخترم.امروز تا صدای ماشین لباسشویی رو شنیدی رفتی تو اشپزخونه خودت رو از ماشین لباسشویی بالا کشیدی و به گردش لباسا با دقت نگاه کردی.با هم امروز توپ بازی هم کردیم.الان داری گریه می کنی عشقم.و وقتی بهت نگاه می کنم با صدا می خندی.دوست دارم عششششقمم بوسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)