سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دخمل کوچولو

دختر مترو سوار

1392/2/25 12:13
نویسنده : مامانی
183 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دیروز دوشنبه بود مامان سادات و خاله سحر و بابا داوود  و عمو اومدن خونمون.تو با عمو می رفتی دد.بابابا داوود می رفتی دد.کلا عاشق این هستی که بری دد.عزیز دلم دختر قشنگم عموی من پارسال وقتی که تو هنوز به دنیا نیومده بودی سر طان گرفته بود  که عملش کردن و گفتن بقیه هم با شیمی در مان رفع میشه که نشدو دوباره امسال عملش کردن.من و تو بابا داوود و مامان سادات با خاله سحر رفتیم خونه عموی من چون عمو ابوالفضل کار داشت با مترو رفتیم و تو گل قشنگم اولین باری بود که سوار مترو میشدی.از دیدن اون همه جمعیت تعجب کرده بودی.سیم هندزفیری یه خانمه رو گرفته بودی دستت مانتو یه خانم دیگه رو می کشیدی خلاصه کلی کیف کردی عزیز دلم و من از دیدن تو به وجد اومده بودم و خدا رو به خاطر داشتن دوست داشتنی های زندگیم شاکرم و بینهایت تو گل زندگکیم و بابا نلاصر مهربونت رو دوست دارم.ببببببببببببببببببببببببببببببببوووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)