سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

دخمل کوچولو

انچه تو اموختی دخترم

1391/12/24 0:56
نویسنده : مامانی
156 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل خاله توی این چندوقت که مامان نتونسته برات پست بزاره کلی شیرین کاری یاد گرفتی عشقم
پنجشنبه شب اومدین قم خواب بودی ولی وقتی چشمای نازتو باز کردی اول قشنگ نگاه کردی ببینی کجایی بعد خندیدی و شروع کردی به دست زدن قربون دستای کوچولوت برم    برای خودتم اواز میخوندیو موشی میکردی جیجر من.جدیدا یاد گرفتی و میگی نننننننننننه عشششششششششققققققققققممممممممممم.حتی یاد گرفتی میشینی البته بدون کمک ولی تا میبینی کسی پشتت نیس تنبلی میکنی و میخوابی زمین فدات شم. دکترتم رفتی گفت به سارا کوشولو غذا بدید چون خیلی ظریف و کومچولو موندی فدات شم البته غذاهای بدون ادویه ولی بازم همش شیطونی میکنی و نمیخوری عروسک من.یه دنیا دوست دارم عشقم.بوووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حسام كوچولو
24 اسفند 91 1:31
خوشمل خاله دلم برات تنگ شده
مامیِ گلشید
28 اسفند 91 13:00
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری, آغاز روزایی باشد که آرزو داری…