سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

روزانه عسل مامان

1391/9/21 15:16
نویسنده : مامانی
141 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه: یه روز عادی بود راستی دیروز برات بابابا توپ چرمی و اغوش و دندون گیر نرم خریدیم .

یکشنبه:با هم رفتیم خونه عمه نفیسه.شب بابابا رفتیم بوف یه لنگه کفشت از پات افتاد و گم شد من خیلی ناراحت شدم کلی شب اومدیم خونه خندیدی و من ازت فیلم گرفتم

دوشنبه:روز واکسنت بود.صبح با عمه بردیمت و.اکسن زدی اوردیم.اونجا کلی گریه کردی.بعد بهت می گفتم اوخ شدی گریه الکی می کردی فدات شم ولی بعدش خونه کلی اذیت شدی دوست داشتی قلت بخوری ولی پات درد می کرد

بهت راستی 2 روزه سرلاک گندمی میدم.شب کلی قلت خوردی.راستی وزنت 7 کیلو شده بود که می گفت خوبه و قدت 68 و دور سرت می گفت 41 هست.حالا باید پنجشنبه ببرمت دکتر خودت تا ببینم چی می گه

سه شنبه:امروز هست وقتی شیر می خوری هی مزه مزه می کنی این کارت خیلی با مزست تازه یاد گرفتی وقتی قلت میزنی اگر من و بابا پیشت باشیم تنبل میشی و می خوای کمکگت کنیم ولی وقتی نباشیم به حالت دمر که هستی اگر خسته بشی صورتت رو مظلومانه به صورت کج می ذاری زمین ادم کلی دلش برات می سوزه.عسلم راستی موهاتم کوتاه کردیم.چند شب پیش تا صبح نخوابیدی و هر نیم ساعت بیدار میشدی و گریه می کردی نقفهمیدم چی شده روز بعد دیدم ناخن قشنگت شکسته و گویا دست کوچولوت می سوخته فدات شم.دوست دارم.الانم داری تو بغلم گریهع می کنی و دست وپا میزنی.دوست دارم عشقم بووووسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بنیتا
21 آذر 91 15:57
خوبی عزیزم ایشالا واکسنت اذیتت نکرده باشه


مرسی خاله جون یه کوچولو اذیت شدم و مامانم رو اذیت کردم اخه دوست داشتم قلت بخورم و بازی کنم