سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

درد دلهایی با نی نی

1391/1/28 12:50
نویسنده : مامانی
160 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملی من.خوبی عسلی؟این روزا خیلی نگرانم.نمیدونم چرا؟همش می گم خدا کنه این چند وقتم به خوبی بگذره و تو به دنیا بیای.خیلی وقت ها دلم از تنهایی می گیره.احساس غریبیه.ولی وقتی فکر می کنم تو پیشمی دیگه دلم نمی گیره.همه برای اومدنت لحظه شماری می کنن. ولی من حس عجیبی دارم.البته همه می گن طبیعیه.نمیدونم.دوست دارم شاد شاد باشم.شاید خستم و شاید من عجولم.فقط در دلم این امید رو دارم که خدا با ماست و ما رو تنها نمی ذاره.مطمینم تو بیای زندگی من هم تغییر می کنه و زیبا تر می شه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علی شیرین عسل
31 فروردین 91 15:11
سلام از تو گوگل نمیاد اومدم وبلاگ علی از توی نظرات سرچ کردم همونی که تو فرستادی

موفق باشی


سلام.ادرسش dokhmalkhanom هست علی رو ببوس