سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره

دخمل کوچولو

عکسای گل دخترم سارا جون

1391/6/19 18:58
نویسنده : مامانی
1,540 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم بعد از سوراخ کردن گوش

دخترم در اتاق خاله سحر

دخترم با زهرا دختر دایی من در خونه دایی

دخترم بعد از حمام خونه مامان سادات

دخترم در خونه مامان جون من

دختر خواب من در حال برگشت از خونه دایی مصطفی من در ماشین

دخترم در حیاط خونه مامان سادات

دختر فیل سوار مامان

فیگورهای ناز دخترم در خواب

وقتی دخترم می خواد بیدار بشه

دختر خنده روی من بعد از خواب

دخترم در حال دفاع شخصی

دخترم مهمون نوازی می کنه از فاطمه کوچولو دختر ناهید خانم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بنیتا
19 شهریور 91 19:18
چه نازشدی عزیزم گوشوارهاتم خیلی قشنگن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
20 شهریور 91 15:09
سلام خوشگل خاله ماشالله بزرگ شدی خانوم شدی.
مامان یاس
21 شهریور 91 0:25
عزیز دلم چه فیگورهای تو خوابش خوشملننننن . مثه فرشته هاست. خدا واسه مامانی و بابایی نگهش داره.
✿●•٠· MELINA ·٠•●✿
21 شهریور 91 19:34
salam azize delam chetori ? khubi khoshgel khanoom ? jigar alan shomaramoono barat khosusi mizaram faghat man ta akhare hafte bad khunam nistam o khoone mamanam eina hastam .... harvaght bargashtam khune khodam behet khabar midam dooset daram
✿●•٠· MELINA ·٠•●✿
21 شهریور 91 19:36
axaye sara kheily naaaaaaaaaaaaaz bood asheghesham
مامان دخملی
21 شهریور 91 23:26
سلام مامانی باهات قهرم برای چی انقدر زود گوش سارا جونم و سوراخ کردی (شوخی کردم ) ماشاله عزیز خاله روز به روز داره بزرگتر میشه
مامان فاطمه
24 شهریور 91 22:38
سلام گلم ، چه عکسای خوشگلی . ماشاالله سارا نانازی بزرگ شدی . به ماهم یه سری بزن.
مامیِ گلشید
25 شهریور 91 17:31
ماشلا به این گل دخمل نازنینم بووووووووووووووووووووس