سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

دخمل کوچولو

گل من یک ماهه شد

1391/9/21 14:58
نویسنده : مامانی
230 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم یک ماه از اومدنت می گذره خدا رو شکر به خاطر تمام نعمتهاش تمام مراقبتهاش و تمام مهربونی هاش.ایشالا عمر با برکت و با عزتی رو زیر سایه اقا امام زمان داشته باشی گل م

 

 

 

یک ماهگیت مبارک سارا جونم

دختر من این یک ماه قشنگترین لحظه ها رو داشتم.با حضور مهربونت تمام شادی دنیا رو به من و بابا دادی.من و بابا خیلی چیزها رو یاد گرفتیم و قدر دان خیلی ها شدیم.اول خدای مهربون که تو رو به ما داد و بعد پدر و مادرامون که زحمتهای زیادی برای ما کشیدن انشالا روزی تو هم این حس رو تجربه کنی و مادر بشی گل من که مادر بودن حس قشنگیه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فاطمه حسنا
24 تیر 91 20:05
سلام. الهییییییییییی... من جیگر این جیکر طلا رو برم. امیدوارم که خوب و خوش باشید. حسابی دلم براتون تنگ شده، اما متاسفانه خیلی سرم شلوغه. سالم و شاد باشید.
مامان بنیتا
24 تیر 91 20:26
سلام یک ماهگیت مبارک گلم
نایسل
24 تیر 91 20:41
مبارکه عزیززز دلم الهی 120 ساله گی اش
مامان دخملی
24 تیر 91 21:34
ای جانم وای مامانی چه زود گذشت البته واسه ما
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
27 تیر 91 18:05
تولدت مبارک خوشگله دست گلت درد نکنه که حس زیبای مادر بودن رو به مامانت دادی
مامان فاطمه
27 تیر 91 23:41
یک ماهگیت مبارک
مامان یاس
29 تیر 91 13:00
ما از مسافرت برگشتیم هورااا تولدت مبارک خاله جوووووووووووووووون. ایشالا صد ساله شی نه صد و بیست ساله شی نه صد و بیست سال کمه همیشه زنده باشی