سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

سارای گلم بستری میشه

1391/4/2 2:57
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم سلام مامانی.شنبه که رفتیم پیش دکتر مامان دکتر گفت که زردی شما خیلی بالا هست و باید یه از مایش بدی.شنبه با مامان سادات رفتیم زردی داشتی.دکتر گفت باید بستری بشی با بابا رفتیم بیمارستان میلاد.اونجا بستری شدی تا امروز که پنجشنبه بود و مرخص شدی.این چند روزه حسابی بغلی شدی و امروز و الان کلی من و بابا رو اذیت کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سپیده
2 تیر 91 3:06
به وبلاگ منم سر بزنید
ملوسک
2 تیر 91 9:47
سلام عزیزم وبلاگ خوشگلی داری . تبریک می گم . مایلم با وبلاگت تبادل لینک کنیم . اگه موافقی آدرس وبلاگ منو با اسم ►► ملوسک شاپ ◄◄ لینک کن . بعدش بهم بگو تو رو با چه اسمی لینک کنم . www.malusak72.mihanblog.com موفق باشی گلم
مامان دخملی
2 تیر 91 19:04
سلام عزیزم الهی بهش مگه ترنجبین بهش نمیدی ؟ خودتم همش خنکی بخور غصه نخور
لعیا
3 تیر 91 0:05
الهی ! لطفا عکسای سارا جونم رو بذارید دلم براش تنگ شده !
راستی چرا به من هیچ وقت سر نمی زنید ! دلم شکست !


گلم وبلاگت باز نمیشه برام ادرس بذار
نایسل
3 تیر 91 13:42
اخی عزیز دل الهی زودتر حالش خوب شه کوچولوی ناز
مامان دخملی
4 تیر 91 0:42
سلام کجایی سارا کوچولو خوبه
مامان یاس
4 تیر 91 17:17
الهی
مامان فاطمه حسنا
4 تیر 91 19:34
سلام. از نبودنتون نگران شده بودم. واقعاً متاثر شدم و خوشحالم که به خیر گذشت. من خودم زیاد شکر سرخ می خوردم که توی شیرم بره، برای زردی بچه خوبه و کاسنی امیدوارم که دیگه همه اش خبرای خوشی و سلامتی از این گل دخمل باشه
خاله مریم\ننه حسام\
5 تیر 91 18:26
سلام خیلی ناراحت شدم ا.اینکه ساراکوچولو رفت بیمارستان اما خوشحال شدم که خوب شده مواظب خودت وخودش باش راستی این وبلاگ حسامه برای راه اندازیش کمکم کنhesam-maman.niniweblog.cam
مامان فاطمه حسنا
6 تیر 91 2:51
دوباره سلام. ما نگرانیم و منتظر خبرای خوش إن شاء الله
مامان بهار
12 تیر 91 0:15
وقتی حرف از بیمارستان رفتن بچه ها می شه. اشک تو چشمام جمع می شه و قلبم می لرزه. دخمل من تو چهار ماهگی دچار عفونت ادراری شد ولی دکترش تشخیص نداد و دچار مننژیت شد. ولی خدا اونو دوباره بهمون برگردوند. من همیشه شاکرشم.