سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

8 روز تاتولد دخملی

1391/3/12 22:26
نویسنده : مامانی
120 بازدید
اشتراک گذاری

گل من امروز یه کم دیر این پست رو برات میذارم.8 روز دیگه تو تو بغل مامانی.امروز رفتم برای دخمل کوچولوم 2 تا شلوار سایز صفر بخرم گیرم نیومد.امروز بعد از ظهر مامان جون اینا رفتن.من خیلی دلم گرفته.کاش بیشتر پیشم می موندن.من دلم گرفته.احساس بدی دارم.دلم می خواست گریه کنم.با مامانی هم امروز صحبت کردیم.گلم فقط یه جمعه دیگه رو باید پشت سر بذاریم تا دخملمون بیاد پیشمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دخملی
12 خرداد 91 23:21
سلام بیا نی نی گپ
مامان یاس
13 خرداد 91 0:42
سلام عزیزم.خوبی. گلم برای سلامت بدنیا اومدن نی نی دعا میکنم. فقط این روزا تمام سعیت رو بکن شاد و با روحیه باشی. فیلمایی که دوس داری ببین. برنامه های شاد ترتیب بده.بخند. بستنی خیلی آدم رو شاد میکنه و شکلات. افسردگی قبل و بعد از زایمان خیلی شایعه و تحملش سخته. تو باید به خودت کمک کنی تا بسلامتی این مراحل رو پشت سر بذاری.