سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دخمل کوچولو

مامان ناراحته

1391/3/11 0:06
نویسنده : مامانی
118 بازدید
اشتراک گذاری

گلم امشب قرار بود مهمون داشته باشیم.مامان جون بابابزرگ دایی زندایی و خاله سحر که نیومدن چون قرار بود با دایی بیان و دایی دیر کرده بود بابا بزرگ گفته بود نریم من از صبح خوشحال بودم ولی وقتی فهمیدم نمیان کلی ناراحت شدم و گریه کردم.خاله سحرم برای اینکه کلی منتظر بوده و نیاوردنش گریه کرد.معلوم نیست شاید فردا بیان شاید هم نه.........................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
11 خرداد 91 9:58
آخی عزییزدلم غصه نخور به وقتش دنیا بیاد نی نی ات من خواهرم یه کلاسی میرفتتت کلی میلیون تومن پول داده بود دوره تخصص بود اونجا گفته بود مادر اینقدر وقتی بچش تو دلشه روش اثر داره که حد نداره حتی میتونه ازش بخواد کی دنیا بیاد توهم از دخترت بخواه به موقع دنیا بیاد همش باهش حرف بزن اون همه چی میفهمه
نایسل
11 خرداد 91 9:59
ایشالا اونی که خیرته و صلاحته برات پیش بیاد عزیز دلم غصه نخور نی نی اتتم غصه میخوره ها میگن از 4 5 ماهگی به بعد با مادر گریه میکنه ووقتی تو شکم مادرشه دلت میاد اونم گریه کنه