سارا سارا ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

دخمل کوچولو

2مهر دختری

1393/7/2 14:18
نویسنده : مامانی
462 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان سلام .امروز صبح که از خواب بیدار شدی همش گریه می کردی نمیدونستم چی کار کنم صبحونم نخوردی.بهانه میاوردی وقتی می خواستی بغلت کنم میگفتی نه و وقتی کار داشتم بغل می خواستی.برات سوپ درست کردم با قلقلی که خیلی دوست داری .صبحونت رو برداشتم رفتیم پارک.سوار سر سره نشدی یه کم با وسایل بدن سازی بازی کردی و گفتی بریم بشینیم روی صندلی.یه کنم صبحونه خوردی.یه خانم مسن اومد نشست پیشمون و شروع کرد حرف زدن خانمه شیرازی بود.تو میگفتی انام حرف نزن و حوصلت سر رفت اومدی توی راه یه پیشی رو دنبال کردیم که رفت زیر ماشین قایم شد.اومدیم با خاله سحر کلی حرف زدی وبراش کلی شعر خوندی.مامان سادات که اومد باهات حرف بزنه سرت رو می ذاشتی زمین و جیغ میزدی بعد که رضایت دادی خاله دیگه حرف نزنه گفتی خابص یعنی خداحافظ برو عروسبعد با مامان سادات حرف زدی نمی ذاشتی من حرف بزنم.بعد که تلفن رو قطع کردی ناهار خوردیم که لباسات کامل از ناهار امروز بهره مند شدن.بعد با هم پازل چیدیم.عکس کارتون شرک رو توی دفتر رنگ امیزیت دیدی شرک رو گفتی بابا وقتی نی نی بود.فیونا رو گفتی مامان وقتی نینی بوده.خر رو هم گفتی سارا وقتی نی نی بوده

.لباسات رو عوض کردم بهت لباسی پوشوندم که باب اسفنجی داشت کلی ذوق کردی و گفتی باب اهسفنجی .الانم داری برنامه رنگین کمون رو میبینی می گی مامان دستات رو بیار بالا دست بزن.دوست دارم عشقم.با اشتیاق داری رنگین کمان رو میبینی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)